קידום אתרים בזול

רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלכם עם קידום אתרים בזול? 

בחברת GO TOP אנו מציעים ללקוחות חדשים מחיר מיוחד עם שירות מעולה ותוצאות חסרות תקדים!

לאורך השנים צברנו ניסיון רב בעבודה עם לקוחות בעלי אתרים של מכירות, הצעת שירותים ועוד. לכן, אנו נכין אסטרטגיה שיווק ייחודית לעסק שלך המתמקדת בלקוחות הפוטנציאלים הרלוונטיים ביותר.

מחפשים לקדם את האתר שלכם בצורה מקצועית?
חייגו/ווטסאפ למספר
054-9489377 או השאירו פרטים:

איך עובד השירות של קידום אתרים בזול

תחילה אנו נקבע שיחה פרונטלית/טלפונית עמכם על מנת להבין מקרוב את מכלול העסק. כלומר, מהם השירותים/מוצרים שהעסק מציע, מהם הלקוחות הקיימים ולאילו לקוחות פוטנציאלים העסק שלכם שואף להחשף אליהם. למעשה אנו נרד לפרטים הכי קטנים על מנת ליצור את האסטרטגיה הנכונה והיעילה ביותר עבור העסק שלכם. 

לאחר מכן נבצע מחקר ביטויי מפתח על סמך האינפורמציה שצברנו בשיחה. רשימת ביטויים זו בעצם תהווה את החלק הארי של הטירגוט של לקוחות פוטנציאלים שאליהם העסק ייחשף במהלך שירות קידום אתרים בזול במנוע החיפוש של גוגל. בד בבד, אנו נבצע אופימיזציה לאתר על מנת שכל התוכן הקיים יטפס בתוצאות החיפוש בהתמקדות בביטויים רלוונטיים יותר.

עוד שירות נוסף שאנו מציעים במסגרת העבודה עמנו הוא קידום ב-Google Maps. כמו כן, זה נעשה באמצעות ניהול עמוד ה-"גוגל מיי ביזנס" של העסק שלכם. 

אז למה איתנו?

השאיפה שלנו היא לרוץ איתכם במרתון לטווח הארוך. וזאת מפני שהפיכת העסק שלכם למותג היא הצלחה לשני הצדדים. לכן, אנו מציעים שירות קידום אתרים בזול שיתן לכם את האופציה לתת את יריית הפתיחה לשיווק העסק במנוע החיפוש של Google. ככל שהזמן יעבור תוכלו לראות צמיחה וגדילה בלתי פוסקת וזאת מכיוון שאנחנו שואפים להצלחה הטובה ביותר עבורכם. אנו נתקוף את המקומות הראשונים בגוגל בכל ביטוי אותו נקדם בכדי להביא עוד תנועה איכותית לאתר.

רוצה שנעזור לקדם אותך?

השאר/י לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק/י למצמץ
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?