קידום אתרים בחו"ל

חברת GO TOP מציעה שירות קידום אתרים בחו"ל מקצועי עם ניסיון רב של מעל 11+ שנים בעבודה עם אתרים בינלאומיים. במסגרת העבודה שלנו עזרנו לקדם מגוון רחב של אתרים מכל התחומים עם מומחיות רבה בשווקים הזרים. במאמר זה נעבור על הדגשים והיתרונות של שיווק אתרי אינטרנט במנועי החיפוש של גוגל, בינג, יאהו, יאנדקס ועוד. 

מחפשים שירות קידום אתרים בחו"ל?
התקשרו/ווצאפ למספר 054-9489377 או השאירו פרטים:

קידום אתרים בחו"ל - איך זה עובד?

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך אופטימיזציה של אתר אינטרנט ותכניו כדי להבטיח נראות במנועי חיפוש כמו גוגל. קידום אתרים בחו"ל עוסק גם בהבטחת נוכחות חזקה בחיפוש, אך הוא נועד להניע תנועה אורגנית ממספר מדינות (SEO רב-אזורי) ו/או שפות (SEO רב לשוני).

שיווק אתרים בינלאומי מבטיח שמנועי חיפוש יכולים לזהות בקלות את המדינות שהחברה שלכם רוצה להתמקד בהן. זה גם מראה למנועי חיפוש באילו שפות אתה משתמשים כדי למשוך לקוחות ממדינות שונות ו/או שפות שונות.

גוגל ומנועי חיפוש אחרים תוכננו בקפידה כדי להתאים את תוצאות החיפוש לשפה ולמיקומו של המשתמש. כאשר מקדמים את האתר זה מאפשר למנועי החיפוש לדעת שהוא מכיל תוכן המתאים למחפשים במדינה מסוימת. כמו כן, זה גם יכול לאפשר למשתמשים שמחפשים מוצרים או שירותים דומים לשלכם בשפה מסוימת. זה כרוך בשימוש במיקוד לשפה, בתגי hreflang, במבני כתובות שצוינו ובאותות לוקליזציה אחרים. וזאת על מנת למקד תוכן למשתמשים ברחבי העולם.

שיווק האתר והתוכן שלו באמצעות SEO בינלאומי תגדיל את הנראות של המוצר או השירות שלכם בשוק העולמי. במילים אחרות, אתם יכול לבנות בסיס לקוחות חזק יותר ובסופו של דבר להשיג יותר המרות.

היתרונות של קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל הוא דרך מצוינת להרחיב את העסק שלכם. כמו כן, זה יכול לתת לכם יתרון על פני המתחרים שלכם. אתרים רבים אינם מבצעים אופטימיזציה של התוכן שלהם עבור מדינות או שפות מסוימות. אי לכך, תוכלו לנצל זאת על ידי התאמת התוכן שלכם לאותן מדינות כדי למשוך יותר תנועה.

כמו כן, זה יאפשר לכם לבנות את העסק שלכם במדינות אחרות. חווית משתמש גלובלית משופרת תעזור לבנות את העסק שלכם כמותג גלובלי. זה יוביל ליותר לקוחות שיחזרו לאתר שלכם ויגדיל את הרווחים שלכם.

בשל הבדלי תרבות ושפות, גישת SEO בינלאומית שמצליחה בשוק אחד לא בהכרח תעבוד בשוק אחר. זו הסיבה שאסטרטגיית שיווק חזקה מאפשרת התאמה לאזורים או מדינות שונות.

כדי להצליח, אתם צריכים לתת מענה להבדלים התרבותיים בכל שפה או מדינה עבורה אתם רוצים לספק תוכן. במילים אחרות, חשוב לבצע לוקליזציה של התוכן שלכם. לפיכך, אל תסתפקו בתרגום האתר בלבד כאשר אתם עושים קידום אתרים בחו"ל. בהתאם לצרכים העסקיים הספציפיים שלכם, אתם יכולים לעבוד עם שירותי תרגום ולוקליזציה מקצועיים.

לדוגמה, עליכם לוודא שקהל היעד שלכם יכול לבצע רכישות במטבע המקומי שלו. לדוגמא אם בארה"ב (דולר), אירופה (יורו), סין (יואן), בריטניה (לירה סטרלינג) וכו'. כדאי גם לענות על כל שאלה שיש להם בכל שלב במסע של הקונה בשפת האם שלהם. וזאת כמובן בהקשר התרבותי שלהם.

לוקליזציה של אתר בודד או אתרים מרובים כדי לעמוד בכל הציפיות הללו יכולה להרגיש כמו משימה לא פשוטה. עם זאת, עם התכנון הנכון והתמיכה הטכנית, אתם יכולים בקלות לשלב לוקליזציה באסטרטגיית הצמיחה הגלובלית שלכם.

קידום אתרים בחו"ל

ביצוע מחקר מקדים

אין שתי שיטות קידום אתרים בחו"ל זהות, השיטה תלויה בעסק שלכם ובלקוחות היעד. כלומר, אם אתה מציע את אותו מוצר או שירות גלובלי לקהלים בשפות שונות, עליך לבחור בפילוח מבוסס שפה. זה כרוך בעבודה של אופטימיזציה לאתר שלכם כך שיהיה זהה בכל שפה הרלוונטית לעסק שלכם.

אם החברה שלכם מציעה מוצרים או שירותים שונים בשווקים שונים במדינות, או פועלת תחת שמות מותגים שונים במדינות/שפות שונות, תצטרכו לפנות לכל מדינה בנפרד.

לפני תחילת העבודה הגדירו אילו קהלים עשויים להתעניין במוצר או בשירות שלכם וגלו מה חשוב להם. אתם יכולים לעשות זאת על ידי מחקר כיצד קהלים אלה בדרך כלל מוצאים את המוצר או השירות שלכם וביצוע מחקר מילות מפתח. לאחר שתעשו זאת, תדעו לאיזה קהלים לפנות וכיצד.

עשו מחקר מתחרים ומדידת הביצועים שלהם במסגרת קידום אתרים בחו"ל, שיווק תוכן ופרסום בתשלום. זה יעזור לכם למצוא הזדמנויות חדשות, במיוחד אם המתחרים שלכם אינם מייעלים את התוכן שלהם עבור שווקים או שפות מסוימות.

השתמשו במחקר השוק והמתחרים שלך כדי לפתח אסטרטגיית SEO בינלאומית. גלו מאיפה מגיעה התנועה הנוכחית שלך על ידי עיון ב-Google Analytics. ייתכן שתגלה שכבר יש לכם קהל גדול בשוק במדינה מסוימת, לדוגמא בארה"ב שם תצטרכו קידום אתרים באנגלית. אם כן, תחילה עליכם להתחיל לבצע התאמות באתר שלכם לאותה מדינה. אחרת, עליכם להשתמש באסטרטגיה הגלובלית של החברה שלכם כדי להגדיר באיזה שוק או שפה בינלאומיים להתחיל.

רוצה שנעזור לקדם אותך?
השאר/י לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק/י למצמץ
מאמרים נוספים
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?