קידום בגוגל מפות

קידום בגוגל מפות הוא אלמנט הכרחי לכל עסק כיום. לא מצליח למצוא את העסק שלך בתוצאות החיפוש? אנחנו נעזור לקדם אותו באמצעות ניהול חשבון ה-Google My Business שלך. כמו כן, השירות שאנו מציאים יעזור לך לטפס למעלה בתוצאות החיפוש. ואילו כאשר לקוחות פוטנציאלים יחפשו ביטויים רלוונטים הקשורים לשירותים / מוצרים שלך. כאשר העסק שלך מופיע במיקומים גבוהים הוא מרוויח חשיפה אורגנית בחינם שבסופו של דבר מתורגמת לכניסות לאתר ולהכנסות.

מעונייים בשירות קידום בגוגל מפות?
השאירו לנו את הפרטים שלך ונחזור אלייך בהקדם
לקוח "עידו ספורט" שעזרנו לקדם למיקומים הגבוהים ביותר במספר רב של ביטויים
קידום בגוגל מפות בתוך מחשב

איך אנחנו לוקחים את החברה שלך לראש תוצאות החיפוש

אנו עוזרים לחברות לנצל הזדמנויות שיווק רבות על ידי מיצוי הפוטנציאל של קידום בגוגל מפות. אנו נוקטים בגישה מקיפה לשיווק אתרים מקומי, המשלבת אופטימיזציה של גוגל לעסק שלי (גוגל מיי ביזנס), אופטימיזציה לאתר, יצירת תגובות ואסטרטגיות נוספות. שירותי קידום האתרים והאופטימיזציה שלנו במפות Google מתוכננים בהתאמה אישית. וזאת בכדי לענות על הצרכים והיעדים הייחודיים של העסק שלך. אנו מספקים סט שלם של פתרונות אופטימיזציה לשיפור החשיפה שלך בתוצאות דירוג מפות Google.

דף התוצאות של מנוע החיפוש של  גוגל (SERP) מציג בדרך כלל רשימה של מפות מקומיות. מפות אלו מבוססות על מיקום המשתמש וחיפושים אחר מילות מפתח. לדוגמה, אם משתמש מחפש "חנות מוצרי ספורט", גוגל תשתמש במפה מקומית להצגת תוצאות הקשורות גאוגרפית. לא משנה אם המשתמש נמצא בפתח תקווה או לא, מכיוון שהוא השתמש במשתנים גיאוגרפיים בשאילתות מילות המפתח שלו. Google מציגה את התוצאות המקומיות הבאות בהן חברת "עידו ספורט" מופיעה ראשונה בחיפוש לפני "טוטאל ספורט" ו-"מגה ספורט":

קידום בגוגל מפות של מוצרי ספורט

למה קידום בגוגל מפות כל כך חשוב

עם הגידול המהיר בשימוש באינטרנט הסלולרי, הרלוונטיות של קידום בגוגל מפות לכל סוגי העסקים נמצאת בעלייה. הסביבה הדיגיטלית של ימינו סובבת סביב שימוש במובייל, כאשר 80% ממשתמשי האינטרנט מחזיקים בסמארטפונים. יותר ממחצית מהחיפושים של גוגל המתבצעים במכשירים ניידים הם לעסקים, שירותים, מוצרים או מידע מקומי. עבור משתמשים המחפשים פתרונות מקומיים, מפות Google בולטות מאוד במכשירים ניידים. לכן, קידום בגוגל מפות מספק חשיפה פרסומית מדהימה לכל חברה.

כחלק מהשירות שלנו אנו דואגים למלא את כל המידע, כולל שעות פעילות, כתובת ופרטי יצירת קשר. קיטלוג דף "Google לעסק שלי" בקטגוריה המתאימה כך שניתן יהיה לסווג את המידע העסקי שלך בצורה נכונה. הוספת סרטוני וידיאו עסקיים מותאמים, יישום אסטרטגיית יצירת ביקורות בכדי לקבל דירוגים נוספים של 5 כוכבים ב-"Google My Business". כמ כן, בנכסי אינטרנט אחרים כגון איזי, ו-בזק 144. בנוסף, העלאת פוסטים ומידע אשר רלוונטי לעסק שלך ולתוכן שמעניין את המשתמש.

לייעוץ בחינם עם מומחה קידום אתרים השאירו פרטים

עידוד אינטראקציה עם לקוחות: ביקורות ותמונות

בנוסף לאופטימיזציה של הרישום במפות Google, עידוד אינטראקציה עם לקוחות הוא גם חיוני לקידום העסק שלכם במפות של Google. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מעקב קבוע ותגובה לביקורות של לקוחות. תגובה מהירה ומקצועית לביקורות חיוביות ושליליות כאחד יכולה לעזור לשפר את המוניטין שלך. ובנוסף, להראות ללקוחות פוטנציאליים שאתה מעריך את המשוב שלהם.

דרך נוספת של קידום בגוגל מפות היא לעודד אינטראקציה עם לקוחות היא על ידי הוספת תמונות במערכת גוגל לעסק שלי. לקוחות נוטים יותר לסחור עם עסקים שיש להם תמונות מושכות ואינפורמטיביות. הקפידו להוסיף תמונות של המוצרים שלכם. כמו כן, של חזית החנות וכל תמונה רלוונטית אחרת שמציגה את העסק שלכם.

אתם יכולים גם לעודד לקוחות ליצור אינטראקציה עם העסק שלכם על ידי מתן תמריצים. לדוגמה, אתם יכולים להציע הנחה על הרכישה הבאה שלהם. כמו כן, אתם יכולים להציע מתנה עבור השארת ביקורת או שיתוף תמונה.

לבסוף, הקפידו לתפעל את אתר האינטרנט ופרופילי המדיה החברתית שלכם. זה יכול לעזור למשוך יותר תנועה לעמוד הגוגל מיי ביזנס שלכם ולהגדיל את מעורבות הלקוחות.

לייעוץ בחינם עם מומחה קידום אתרים השאירו פרטים

איך להגיע לראש תוצאות החיפוש עם קידום בגוגל מפות

המיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש הם הכי רלוונטיים לעסקים. וזאת מכיוון שהרוב המוחלט של האינטראקציות של המשתמשים עם העסק נעשות מול העסקים שנראים בראש תוצאות החיפוש. לעומת זאת, עסקים שממוקמים במיקומים הנמוכים יותר מקבלים חשיפה רק לאחר לחיצה של המשתמש בצפייה בכל רשימת העסקים.

האסטרטגיה הטובה ביותר של קידום בגוגל מפות היא טירגוט שאילתות וחיפושים עם פוטנציאל התבססות במיקומים הראשונים. כלומר, יש לעשות מחקר מילות מפתח הרלוונטיים לעסק ומשם להשתמש בכלי פרסום הפוסטים של גוגל לעסק שלי.

לסיכום, בגו טופ אנחנו מציעים לכם שירות עם ניסיון של מעל 11 שנים בתחום הקידום בכלי המפות של גוגל. תוכלו לבחור בין כמה מסלולי קידום וזאת לפי כמות הביטויים אותם תרצו לקדם. לפרטים המלאים צרו עמנו קשר בווטסאפ/טלפון: 054-9489377.

שאלות ותשובות לגבי קידום בגוגל מפות

עושים זאת עם חברת קידום אתרים המנוסה בפלטפורמת המפות של גוגל באמצעות מערכת הניהול – גוגל לעסק שלי.

באמצעות מערכת גוגל מיי ביזנס, תחילה יש לאמת את העסק ולאחר מכן להוסיף את פרטי העסק המלאים.

תוכן עניינים

השאירו לנו את הפרטים שלכם ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אליכם לפני שתספיקו למצמץ
כתבות נוספות
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?