פלטפורמה לבניית אתרים -
מדריך וורדפרס למתחילים

הכנו עבורכם מספר טיפים חשובים של WORDPRESS, פלטפורמה לבניית אתרים חינמית המובילה בעולם. בעזרת המדריך שלנו של וורדפרס למתחילים תוכלו לבנות אתר מנצח במהירות. כמו כן, תוכלו כך לחסוך את עלויות בניית האתר אצל איש מקצוע חיצוני.

וורדפרס פלטפורמה לבניית אתרים המובילה

בחירת שרת אחסון

מציאת ספק של שירות אחסון המתאים לאתר הוורדפרס שלך הוא בהחלט המפתח להצלחה. ללא שרת אחסון, האתר שלך לא יהיה זמין באינטרנט. ספק שירות האחסון שלך צריך לספק לך מספיק משאבים בכדי לטפל בתעבורת האתר שלך. יתר על כן, למנוע קריסות והשבתה ככל האפשר, ולספק לך מהירות תקינה באתר. ראשית, עליך למצוא את תוכנית האחסון המתאימה לאתר שלך, ישנם סוגים שונים, עם רמות פונקציונליות שונות.

צפייה במצגות של תבניות של וורדפרס, פלטפורמה לבניית אתרים

בעת בחירת תבנית וורדפרס, עדיף להשתמש במצגת שמסבירה על התבנית. כמו כן, בדרך זו תוכל לסקור את הנושא לפני השימוש בו. התבנית שתבחר היא הבסיס של עיצוב אתרים. לכן, חשוב מאוד לבחור תבנית שאתה אוהב, שמתאימה לפרויקט שלך. יתר על כן, תוכלו להתאים אישית את וורדפרס בהתאם לצרכים שלך. תוכל לצפות במראה העיצוב לאחר פרסומו, ולמעשה לערוך את התוכן. פשוט מצא את הנושא שאתה אוהב ולחץ על "הצג הדגמה" או "הדגמה חיה". וזאת בכדי לראות איך זה נראה באינטרנט. אם אתה אוהב את התבנית ומחליט לייבא אותה, אתה יכול לערוך את תוכן ההדגמה כדי להפוך את התבנית באמת לשלך.

וורדפרס פלטפורמה לבניית אתרים

התקנה של תוסף SEO עבור וורדפרס, פלטפורמה לבניית אתרים

התקנה של תוסף SEO (אופטימיזציה למנועי חיפוש) חיוני להצלחתו של כל אתר. ללא קידום אתרים, האתר שלך לא ידורג גבוה במיוחד בתוצאות החיפוש. כמו כן, זהו דבר אשר לא אידיאלי להרחבת הקהל שלך. גם אם אתה מומחה בקידום אתרים, אתה עדיין זקוק לעזרת SEO. התקנת תוספי SEO יכולה להקל על חייך ולהפוך את אתר האינטרנט שלך למוצלח יותר. תוספים אלה יכולים לנתח את התוכן ואת מילות המפתח שלך. כמו כן, לנהל את כל הנתונים הטכניים עבורך, כגון Sitemaps ו- Robots.txt. פשוט היכנס לספריית התוספים של וורדפרס, פלטפורמה לבניית אתרים ומצא את תוסף ה- SEO המתאים לך. תוסף מאוד מומלץ הוא Yoast SEO – יש לו יותר מ- 5 מיליון התקנות פעילות. יתר על כן, יש לו יותר מ- 25,000 ביקורות של חמישה כוכבים.  תוסף יוסט SEO הוא תוסף פופולרי ועוצמתי שיכול לעזור לכם לענות על כל צרכי קידום האתרים שלכם.

אופטימיזציה של תמונות האתר

 עוד טיפ חשוב עבור וורדפרס למתחילים, פלטפורמה לבניית אתרים הוא שימוש נכון בתמונות. תמונות מעסיקות את הקורא, ובנוסף מדגישות את הנקודות העיקריות. אבל לא רק שהם נראות טוב, הן יכולות לעבוד קשה בשביל האתר שלך ברקע. בעת הוספת תמונות לאתר שלך, הקפד להוסיף כותרת וטקסט אלט ALT. זה אולי נשמע מוזר בהתחלה, אבל זה לא צריך להיות מסובך מדי במציאות. טקסט האלט אומר למבקר שאם מסיבה כלשהי לא ניתן לראות את התמונה, תוכן התמונה יוצג למבקר. הכותרת והטקסט החלופי צריכים להיות ברורים, לא ארוכים מדי. יתר על כן, לספק מספיק מידע מפורט כדי שהקוראים וגוגל יוכלו לקבל מספיק מידע על התמונה. זכור, גוגל לא יכולה לראות את התמונה שלך. לכן, היא מסתמכת על הכותרת והטקסט האלט כדי להבין את המשמעות של התמונה שלך.

וורדפרס פלטפורמה לבניית אתרים - תעודת SSL

אבטחה נכונה של וורדפרס, פלטפורמה לבניית אתרים

בעת הפעלת אתר WordPress, פלטפורמה לבניית אתרים, אבטחה צריכה להיות אחד העדיפויות העיקריות שלך. עדכון האתר שלך כדי למנוע באגים או פריצות זה הדבר הראשון שעליך לעשות. מעבר לכך, השג תעודת SSL אשר מצפינה את המידע המועבר באתרכם, כולל פרטי תשלום ושם כניסה. כמו כן, מבקרים יוזהרו לא להשתמש באתרים לא בטוחים. ספקי אירוח איכותיים כמו UPRESS יכללו תעודת SSL בחינם בתוכניות שלהם, אך אם לא, תצטרך לעשות זאת בעצמך. ניתן לקבל SSL בחינם באמצעות Let's Encrypt. אם אתם זקוקים לאבטחה גבוהה יותר, תוכלו לרכוש תעודת SSL מתקדמת יותר.

דבר מאוד חשוב שעלייך לעשות זה לגבות את האתר שלך באופן קבוע. וזאת מכיוון שאם משהו משתבש באתר הוורדפרס שלך, אז גיבויים באמת יכולים לעזור לך. לפיכך, בין אם האתר שלך נפרץ ובין אם מחצית מהקוד יימחק בטעות, יהיה לך הקלה לגבות את האתר שלך. כמו כן, ספקי שירות אחסון טובים יגבו את אתרכם בחינם כחלק מתוכנית האחסון שלכם. אך, עדיף תמיד לא להסתמך עליהם ב 100%. דרך יעילה וקלה לגיבוי אתר היא לבחור תוסף גיבוי ליצירה ואחסון גיבוי של האתר.

השאר לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק למצמץ
כתבות נוספות
שתף אותנו בחוויתך
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?