קידום אתרי מסחר - E-commerce

קידום אתרי מסחר (E-Commerce) בגוגל הוא חלק הכרחי בהצלחת העסק שלך בטווח הארוך. אנחנו ב-Go Top נעזור לקדם את המותג שלך למיקומים הכי גבוהיים בביטויים הרלוונטים ביותר לקטגוריות המוצרים שלך. כמו כן, אנחנו עובדים עם שיטות ייחודיות ומתקדמות בהתאם למנוע החיפוש של Google. הדרך שבה גוגל מדרגת אתרים משתנה כל הזמן לכן חשוב לעבוד בצורה מקצועית ונכונה אשר תואמת לדרישותיה. כחלק מהעבודה איתנו נעזור לקדם את האתר שלך ובנוסף גם את עמוד ה-Google My Business.

בעל/ת אתר מסחר? ייעוץ לקידום האתר שלך בחינם!
התקשרו/סמסו למספר
054-9489377 או השאירו פרטים:

היתרונות בשירות קידום אתרי מסחר

אופטימיזציה למנועי חיפוש היא פרי תלוי לאתרי E-commerce. למרות של- SEO יש את ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה מכל פעילויות השיווק במסחר האלקטרוני, לרוב החנויות המקוונות יש התייחסות מועטה או כלל לא למנועי החיפוש. במקום זאת, עסקים מסתמכים על פרסום ממומן באינסטגרם, בפייסבוק או בגוגל. אלו פלטפורמות שיווק נהדרות, אך הן דורשות מאמץ מתמיד ומקורות הכנסה. מצד שני, קידום אתרי מסחר דורש רק מאמץ מראש. ולאחר שהאתר שלך מדורג אתה למעשה מוכר על טייס אוטומטי ללא עמלות חוזרות.

קידום אתרי מסחר E-COMMERCE

איך קידום אתרי מסחר יכול לעזור לעסק שלך

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא האמנות המדעית של ייעול האתר שלך סביב מילות מפתח ספציפיות. וזאת בכדי לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל. אנו משתמשים במונח אמנות מדעית מכיוון שלמרות שיש לנו הרבה הבנה בהיבטים הטכניים של SEO, יש לזה גם חווית משתמש יצירתית והיבטים עיצוביים. המטרה של גוגל היא לדרג תוצאות חיפוש שעונות היטב על כל השאילתות של המחפשים. וזאת בכדי שלא יצטרכו לחזור לגוגל כדי למצוא תשובות אחרות. 

לכן, כאשר עושים קידום אתרי מסחר ההמלצה היא להשתמש בתמונות, סרטונים או דוגמאות טובות יותר כדי להעביר את המסר בצורה הברורה ביותר. יתר על כן, לספק חווית משתמש טובה יותר באמצעות אתר אינטרנט מהיר יותר. ובנוסף, חוויית מובייל טובה יותר, ממשק אינטואיטיבי יותר וכו'. המטרה היא לתת לאנשים לדבר עליך ולתת לך קישורים נכנסים לאתר שלך אשר יעזרו לקדם אותו.

קידום אתרי מסחר

הבנת קהל היעד שלך

כאשר עושים קידום אתרי מסחר, חשוב לכתוב תיאורי מוצר מפורטים וחיים עם תמונות יפות ומושכות עין וביקורות רבות כדי לעזור למבקרים לקבל החלטות רכישה. המשמעות היא גם בכך שהכפתורים יהיו גדולים מספיק בכדי לגרום לאתר שלך להיות נטול בעיות. ובנוסף, להציג את המוצרים הטובים ביותר שלך בעמוד הבית, מה שמקל על המבקרים לקנות. כוונת הקונה מבטאת רק את מידת ההתקדמות שמישהו עשה בהחלטה לרכוש. 

לדוגמה, אנשים המחפשים את "המחשב הנייד הטוב ביותר" עשויים להיות עדיין בשלב המחקר, כלומר, ייתכן שהם אינם מוכנים לקנות. כמו כן, הם עשויים לקרוא ביקורות מוצרים ולהשוות תכונות ויתרונות. עם זאת, אם הם מחפשים את "מחשב נייד HP", הם עשויים לחפש מסביב את המחיר הטוב ביותר עבור מחשב נייד זה, כלומר סיכוי גבוה יותר שיקנו. עם עבודה נכונה אין צורך לנחש את כוונות הקונה אלא להיות צעד אחד קדימה ולדעת את כוונתו.

רוצה שנעזור לקדם אותך?
השאר לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק למצמץ
כתבות נוספות
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?