קידום אתרי וורדפרס בגוגל

כאשר רוצים לבנות אסטרטגיה מנצחת עבור קידום אתרי וורדפרס בגוגל יש לדעת מספר כללי יסוד. בעזרת הניסיון הרב שיש לנו בקידום ובבניית אתרים על מערכת WORDPRESS הכנו עבורכם מספר טיפים החשובים ביותר. עם יישום נכון תוכלו להגיע למיקומים הגבוהים ביותר ב-GOOGLE ולהנות מחשיפה אורגנית בחינם וללא עלות בפרסום. כמו כן, אותה חשיפה תתבטא בביקורים באתר שלכם שיתורגמו למכירות בהתאם לצרכי העסק שלכם. 

רוצה שנעזור לקדם / לבנות את אתר הוורדפרס שלך?

הטמאת תוסף של קידום אתרי וורדפרס בגוגל

אם אתם משתמשים חדשים ב-WordPress, פלטפורמה לבניית אתרים, ייתכן שאתם לא מכירים את התוספים. אלה חלקים קטנים של תוכנות נוספות שתוכלו להתקין כדי להוסיף תכונות ופונקציות חדשות לאתר שלכם. יש תוסף שיכול לעזור לאתר שלך לעשות הכל, כולל דירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. למעשה, ישנם תוספים רבים שנועדו במיוחד לשיפור קידום אתרי וורדפרס בגוגל. תוספים אלה יכולים לספק תכונות קטנות וממוקדות, כגון יצירת מפת אתרים (נדון בהרחבה בהמשך). לקבלת תוצאות טובות יותר, תוכלו גם לבחור תוסף קידום אתרים אורגני מקיף, אשר נקרא Yoast SEO, שיוסיף מערך מלא של תכונות ממוקדות אופטימיזציה לאתר שלכם.

קידום אתרי וורדפרס עם תוסף יוסט YOAST SEO

יצירה של מפת אתר

מפת אתר (Sitemap) היא רשימה של כל הדפים ותכנים אחרים באתר שלכם, אשר בדרך כלל מאורגנים בהיררכיה. היא מספקת דרך מהירה לראות כיצד האתר שלכם מתוכנן ומה הוא מכיל. בעבר, מפות אתרים אלו נועדו לסייע למשתמשים לנווט באתר. ואילו כיום, מטרתם העיקרית היא להעביר מידע לרובוטים במנועי חיפוש (נקראים גם סורקים). הוספת מפת אתר לאתר שלכם אינה משפרת באופן ישיר את דירוג מנועי החיפוש שלו. אולם, היא עדיין מהווה כלי של קידום אתרי וורדפרס בגוגל בעל ערך. היא מאפשרת לסורקים לצפות בכל הדפים באתר שלכם ולהבין את הקשר ביניהם. זה מקל על מנועי החיפוש לאנדקס את האתר שלך ולהציג תוכן רלוונטי בחיפושים של משתמשים. הוספת מפת אתר ל- WordPress היא קלה, תוסף יוסט (Yoast SEO) בונה עבורכם את המפה באופן אוטומטי.

מפת אתר עבור קידום אתרי וורדפרס בגוגל

שימוש בקישורים (Backlinks) לצורך קידום אתרי וורדפרס בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל בוחן את הקישורים הפנימיים באתר שלכם והקישורים הנכנסים מאתרים אחרים. השתמשו בהרבה קישורים בפוסטים ובדפים שלכם כדי לספר לסורקים של GOOGLE את הקשר שלהם לתוכן דומה. זה גם מעודד אחרים לקשר חזרה לאתר שלכם, וזה בתורו מעביר למנועי החיפוש שהתוכן שלכם הוא בעל ערך. יש לציין שאם אתם דוחסים יותר מדי קישורים בתוכן שלך, או משתמשים בהרבה קישורים לדפים לא רלוונטיים, דירוג האתר שלכם במנועי החיפוש עשוי להיות מושפע. במקום זאת, יש לכלול רק קישורים אשר מתאימים באופן טבעי לתוכן העמוד. השימוש החכם בקישורים פנימיים וחיצוניים הוא המפתח להשגת תוצאות קידום אתרי וורדפרס בגוגל הטובות ביותר. לצורך אסטרטגיית קישורים נכנסים יש לבנות תשתית רחבה. לכן, בנייה ותפעול של אתרי לוויין, החלפת קישורים עם בעלי אתרים אחרים ושימוש באתרי אינדקה הן השיטות הטובות ביותר.

קישורים עבור קידום אתרי וורדפרס בגוגל

פרסום תכנים עדכניים

בנוסף לאורך, האלגוריתם של מנועי החיפוש שוקלים גם את תדירות התוכן בעת ההחלטה כיצד לדרג את הדפים שלכם. כאשר עושים בניית אתרים לעסקים יש לדעת שלמרות שתוכן ישן ואיכותי יעשה טוב, סביר יותר שתוכן חדש ועדכני יהיה רלוונטי יותר למחפשים. לכן, אם אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה בעל ביצועים טובים בגוגל לאורך זמן, יהיה עליכם להוסיף תוכן חדש באופן קבוע. נסו ליצור לוח זמנים לפרסום התוכן כחלק מאסטרטגיית קידום אתרי וורדפרס בגוגל. כמו כן, אל תתעלמו מפוסטים ודפים ישנים יותר. עדכון התוכן הקיים שלכם יניע את הסורקים של מנועי החיפוש להעריך אותו מחדש. וכתוצאה מכך, להפוך אותו לבולט יותר מדף אשר לעולם לא משתנה.

מאמר חדש עבור קידום אתרי וורדפרס בגוגל
רוצה שנעזור לקדם את האתר שלך? השאר לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק למצמץ
כתבות נוספות
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?