כמה מרוויחים מיוטיוב?

עבור אנשים רבים, להרוויח כסף ב- YouTube זה חלום אך כולם שואלים כמה מרוויחים מיוטיוב? אחרי הכל, נראה כי היוטיוברים חיים בטוב והם אהובים על ידי המעריצים שלהם. ומכיוון שקל יותר מתמיד ליצור ערוץ יוטיוב, המטרה היא ברת השגה. עם זאת, בעוד יצירת ערוץ YouTube היא פשוטה, הפיכתו לכספומט זה לא כל כך פשוט. 

אתם יכולים להרוויח את מאה הדולרים הראשונים שלכם על ידי מכירה של מוצר או שירות או באמצעות הסכם חסות. אך, כדי למקסם את ההכנסה שלכם, עליכם להבין את כל האפשרויות לפני שאתם צוללים למים. לפיכך, במאמר זה נדריך אותכם בכל מה שעליכם לדעת ובסופו תלמדו על דרכים שונות להרוויח כסף ברשת החברתית של גוגל. כמו כן, תוכלו לפתח עסק משלכם בעזרת אחת מפלטפורמות האינטרנט הגדולות בעולם.

כמה מרוויחים מיוטיוב גלו איך

כמה מרוויחים מיוטיוב? גלו איך עם תוכנית השותפים של YouTube

אם תמיד רציתם לדעת כמה מרוויחים מיוטיוב, חשוב להבין את תוכנית השותפים של YouTube וכיצד היא עובדת. עד שתתקבלו כיוצרי תוכן על ידי תוכנית השותפים של YouTube, לא תוכלו לייצר רווחים מאף אחד מהסרטונים שלכם. כאשר לערוץ YouTube שלכם יש 1,000 מנויים ו -4,000 צפיות ציבוריות, המערכת תבדוק אותו כדי לאפשר לכם להצטרף לתוכנית השותפים. המשמעות היא שלא תוכלו לייצר הכנסות כלשהן עד שתגיע למספרים אלה, לכן חשוב להמשיך ליצור תוכן ולהרחיב את כיסוי הערוצים. לכן, לאחר עמידה בקריטריונים של התוכנית, תוכלו להגיש בקשה לרווח. 

כמה מרוויחים מיוטיוב בעזרת מוניטיזציה

כיצד להפעיל מונטיזציה ביוטיוב

  1. היכנסו לחשבון YouTube שממנו אתם מתכוונים לייצר רווח. 
  2. לחצו על סמל החשבון בפינה השמאלית העליונה ואז לחצו על YouTube Studio.
  3. מהתפריט הימני בחרו "מונטיזציה".
  4. קראו בעיון את תנאי תוכנית השותפים ולאחר מכן לחצו על הסכמה.
  5. קשרו חשבון AdSense קיים או צרו חשבון חדש לערוץ שלכם.
  6.  הגדירו את העדפות הרווחיות שלכם.

לאחר השלמת שלבים אלה, חזרו אל ה-Dashboard ופתחו את לשונית ה-Analytics. במסך הבא בחרו "הכנסה" מלמעלה וגללו מטה עד שתראו את התרשים "הכנסה חודשית משוערת". תרשים זה ייתן לכם מושג לגבי ההכנסה החודשית המשוערת שלכם. 

אז כמה מרוויחים מיוטיוב וכמה צפיות אתם צריכים? מספר הצפיות שמקבל הסרטון שלך אינו קשור לרווחי היוטיוב שלכם. אם אתם מקבלים אלפי צפיות, אך איש אינו לוחץ על המודעות שלכם או צורך תוכן כלשהו, לא תקבל הכנסות. ביוטיוב יש אפילו תנאים לשלם לבעלי אתרים שמפרסמים מודעות בערוץ שלהם: על הצופים ללחוץ על המודעה או לצפות במודעה המלאה כדי להרוויח כסף. עם זאת, עבור אנשים שלומדים איך להרוויח כסף ביוטיוב יש חדשות טובות. כעת, אתם כבר לא צריכים להסתמך על מפרסמים בלבד כדי להרוויח כסף. קיימות תוכניות חדשות כמו YouTube Premium שלא מחייבות שאנשים ילחצו על המודעה או יצפו בתוכן במלואו.

כמה מרוויחים מיוטיוב youtube studio

כמה מרוויחים מיוטיוב פרמיום ומדמי מנוי לערוץ שלכם

יוטיוב פרמיום הוא שירות חברות בתשלום המאפשר לאנשים לצפות בסרטונים ללא מודעות. כמו כן, יוצרי תוכן לא צריכים לעשות שום דבר. וזאת מכיוון שכאשר חברי הפרימיום של YouTube ישמיעו את הסרטון הם יקבלו אוטומטית הכנסה שנייה. כמו בכללי המונטיזציה של יוטיוב להכנסות מבוססות פרסום. כמו כן, רוב ההכנסות שנוצרות באמצעות דמי חברות של הפרמיום שיועברו ליוצרי התוכן. (חלוקת ההכנסות הכוללת תלויה בכמות חברי הפרמיום שצופים בתוכן שלך). לחברי פרימיום תהיה גם אפשרות להוריד ולצפות בסרטוני הווידאו שלכם. יתר על כן, במצב לא מקוון ולהשמיע אותם ברקע, מה שעוזר להאריך את זמן הצפייה שלכם.

כאשר לערוץ YouTube שלכם יש יותר מ- 30,000 מנויים, תוכלו להשתמש במינוי לערוץ כדי להוסיף מקור הכנסה נוסף. כאן העוקבים ישלמו 4.99 דולר לחודש לרכישת חבילת חברות הכוללת הרשאות כמו צפייה מוקדמת בסרטונים. יתר על כן, צ'אט חי לחברים בלבד, סמלי הבעה בלעדיים ועוד. חברים יודגשו בתגובות, בצ'אט בשידור חי וב-Community Tab באמצעות תגים ייעודיים לחברים. מכיוון שהצופים יודעים שמשיכת תשומת הלב של יוצרי התוכן של YouTube יכולה להיות אתגר אמיתי, הגיוני מבחינתם להצטרף לערוץ. טיפ מומחה: השתמשו בסרטון שלכם כדי להזכיר לאנשים שהם יכולים להיות חברים בלעדיים על ידי לחיצה על כפתור "הצטרף" בדף.

רוצה שנעזור לקדם אותך? השאר לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק למצמץ
כתבות נוספות
שתף אותנו בחוויתך
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?