פרסום ממומן באינסטגרם

פרסום ממומן באינסטגרם מספק הזדמנויות מדהימות לעסקים בכל הגדלים להגיע לקהל היעד שלהם. עם זאת, ככל שיותר ויותר מותגים מצטרפים לאינסטגרם והעדכונים הופכים תחרותיים יותר, קשה להתבלט. דמיין שאתה יכול להתחבר לקבוצה מסוימת של משתמשי אינסטגרם שאיתם אתה רוצה להתחבר, לעסוק בהם ולהמיר אותם ללקוחות. ובכן, זה אפשרי לחלוטין!

בסוף 2015 אינסטגרם פתחה את הכלי Instagram Ads. באמצעות מערכת הפרסום בפייסבוק, משווקים יכולים כעת להגיע לכל פלח שוק ספציפי של 600+ מיליון המשתמשים באינסטגרם. עם 400 מיליון איש המשתמשים באינסטגרם מדי יום, פרסום באינסטגרם הפך לערוץ אטרקטיבי עבור מותגים המעוניינים להגדיל את המעורבות (והרווח). אנו שמחים לעזור לך להתחיל לפרסם ב-Instagram Ads. במאמר זה נפרט את כל הידע הדרוש ליצירת מודעת ה-Instagram הראשונה.

מחפש/ת שירות פרסום ממומן לאינסטגרם מקצועי?
חייגו/ווטסאפ למספר 054-9489377 או השאירו פרטים:
פרסום ממומן באינסטגרם עם מודעה - חשבון האינסטגרם של חברת GOTOP

4 סיבות למה כדאי לעשות פרסום ממומן באינסטגרם

  1. צמיחת קהל: אינסטגרם היא אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הצומחת ביותר. TrackMaven חקרה 26,965 מותגים בכל הענפים. כמו כן, היא מצאה כי משנת 2015 עד 2016, המספר החציוני של כמות העוקבים גדל ב 100%.  
  2. זמן שימוש: משתמשים מקדישים מדי יום 50 דקות בפייסבוק, באינסטגרם ובמסנג'ר. בארצות הברית, חמישית מהזמן המושקע בטלפונים ניידים מושקע באינסטגרם או בפייסבוק. 
  3. הנעה לפעולה: מחקר באינסטגרם מצא כי 60% ממשתמשי האינסטגרם אמרו שלמדו על מוצרים ושירותים באמצעות אינסטגרם. ואילו, 75% מהמשתמשים אמרו כי לאחר שראו פוסטים באינסטגרם זה הניע אותם לפעולה. כגון: ביקור באתרים, ביצוע חיפוש, שיתוף עם חברים וכו'. 
  4. טירגוט של קהל יעד: מודעות של פרסום ממומן באינסטגרם משתמשות במערכת הפרסום של פייסבוק. כמו כן, היא עשויה להיות בעלת פונקציית המיקום החזקה ביותר. ניתן לציין את המיקום, הדמוגרפיה, תחומי העניין, ההתנהגויות וכו' של קהל היעד. יתר על כן, אתה יכול אפילו למקד לאנשים שקונים ממך או מתקשרים איתך ועם אחרים.

סוגי הקמפיינים של פרסום ממומן באינסטגרם

ישנם 11 סוגי קמפיינים שונים של פרסום ממומן באינסטגרם. כקמפיין ראשון רצוי לפנות לקהל קר ולהגביר מודעות למותג. לדוגמא, קמפיין תנועה יתמקד בכניסות לאתר, מעורבות יתמקד בדף הפייסבוק. בשלב השני תוכל להמיר את הקהל שהביע עניין לקהל חם ולקמפיינים יותר מכירתיים, כמו קמפיין המרות או יצירת לידים. 

פרסום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק תמונה של סוגי קמפיינים שונים
לייעוץ בחינם עם מומחה פרסום באינסטגרם השאירו פרטים

השלבים ליצירת מודעות ב-Instagram

מכיוון שמערכת הפרסום של פייסבוק כל כך מקיפה, עלינו לעבור מספר שלבים כדי ליצור פרסום ממומן באינסטגרם.

להלן השלבים הכלליים: 

  • בחר מטרה שיווקית 
  • תן שם למסע הפרסום שלך 
  • הגדר את הקהל, המיקום, התקציב ולוח הזמנים שלך
  •  צור מודעות חדשות או השתמש בפוסטים קיימים
  • בחר מיקומים רלוונטים להצגת המודעות.
פרסום ממומן באינסטגרם מיקומים של הופעת המודעות

שאלות ותשובות בנושא פרסום ממומן באינסטגרם

אם אתה רוצה להפעיל מודעות Instagram, נראה שאתה זקוק לעמוד פייסבוק. אם אין לך דף פייסבוק, אפשרות אחרת היא להפעיל מודעות פייסבוק (עם הגבלות מסוימות).

כן אתה יכול! כל מה שאתה צריך זה דף פייסבוק. אם אינך מחובר לחשבון אינסטגרם, שים לב לדברים הבאים: השם ותמונת הפרופיל של עמוד הפייסבוק שלך ישמשו במודעות האינסטגרם שלך כדי להודיע ​​לאנשים שמודעות אלה הן מהחברה שלך. אינך יכול להשיב לתגובות על מודעות של פרסום ממומןן באינסטגרם. שם דף הפייסבוק שלך ישמש כטיפול באינסטגרם שלך ולא יהיה ניתן ללחיצה עליו. אם שם עמוד הפייסבוק שלך יעלה על 30 תווים, הוא יקוצר על ידי עם נקודות ("…").

ההמלצה של פייסבוק היא כן! כאשר אתה מציב מודעות בשתי הפלטפורמות, פייסבוק תייעל את מיקום המודעה שלך. כמו כן, זאת בכדי להשיג את האפקט המרבי בעלות הנמוכה ביותר. יתר על כן, מחלקת השיווק של פייסבוק ערכה מחקר ומצא שזה נכון. הניסיון של חברת Smartly.io עם פרסום ממומן באינסטגרם ובפייסבוק מאשר גם גם כן את אותו מחקר. עם זאת נאמר, כדאי לשקול אם אסטרטגיות הפייסבוק והאינסטגרם שלך עקביות והאם מודעות הפייסבוק שלך נראות לא הולמות באינסטגרם, ולהיפך.

תוכן עניינים

רוצה שנעזור לקדם את העסק שלך באינסטגרם, בפייסבוק או בגוגל?

השאר/י לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק/י למצמץ
מאמרים נוספים
שתפו אותנו בחוויתכם
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?