קידום אתרים למנעולנים

מחפשים קידום אתרים למנעולנים? אצלנו ב-Go Top אנו מחויבים לתוצאות הטובות ביותר. בעזרת הניסיון רב השנים שלנו בעבודה עם אתרים מהארץ ומהעולם פיתחנו את השיטות המתקדמות והאיכותיות ביותר. והכל כדי לקדם את העסק שלכם למיקומים הכי גבוהים במנוע החיפוש של גוגל ובפלטפורמת גוגל מפות.

מחפשים קידום אתרים למנעולנים?
התקשרו/סמסו למס' 054-9489377 או השאירו פרטים:

קידום אתרים למנעולנים עם השיטות הכי מתקדמות

עריכת מחקר מילות מפתח ברור

הצעד הראשון של קידום אתרים למנעולנים כולל יצירת חשבון AdWords ושימוש במתכנן מילות המפתח החינמי של גוגל.

הכלי מאפשר להבין את התנועה והתחרותיות של מילות מפתח קשורות כדי לראות אילו ביצועים טובים יותר וכמה תנועה הם יכולים לייצר.

בשלב זה, אנו מבססים את רשימת מילות המפתח הסופית שלך על שני בסיסים אסטרטגיים.

כוונת רכישה: רשימת מילות מפתח שלקוחות פוטנציאליים מחפשים אחר כוונות רכישה. מיקוד למילות מפתח אלו יניב תוצאות טובות, כגון עסקאות חליפין מיידיות.
כוונת מחקר: בנוסף לכוונת הקנייה, רשימה זו כוללת את אלו ש"רק מחפשים" ואולי יזדקקו למנעולן בעתיד.

צמצום מילות המפתח שלך

כאשר אנו מסיימים בבחירת מילות המפתח שלך וממקדים אותן בבירור נעבור לשלב הבא באסטרטגיית קידום אתרים למנעולנים שלנו. אנו מבצעים אופטימיזציה של מילות המפתח בשני מקומות – בדף Google לעסק שלי ובאתר שלך. 

עם הפרופיל שלך בגוגל לעסק שלי, נעשה עבורך קידום בגוגל מפות ב-Google Local. פרופיל ה-GMB שלך הוא התדמית של החברה שלך ומוסיף לנוכחות האינטרנט הכוללת שלך. עבור אופטימיזציה של פרופיל Google My Business, אנו מקדמים את הפרמטרים הבאים:

  • NAP (שם, כתובת ומספר טלפון)
  • קטגוריה המוצעת על ידי שירות
  • תיאור ממוקד במילות מפתח
  • שעות פעילות
  • תמונות מעוצבות היטב
  • אופטימיזציה לאתר.

בנוסף ליצירת פרופיל גוגל מיי ביזנס, אנו גם מבצעים אופטימיזציה לאתר שלך, כולל דף הבית עם מילות מפתח ממוקדות. טיוטה של תוכן על סמך הפצת מילות המפתח שחשובות לך.

כמו כן, אנו מבצעים אופטימיזציה של המטא כותרת ומטא תיאור של כל עמוד. זה ישפר את הדירוג שלך במנועי החיפוש.

טכניקות נוספות שאנו משתמשים בהן

חיבור ציטוטים וקישורים

השלב הבא של קידום אתרים למנעולנים הוא לקבל קישור סמכותי מאתר אחר. פעולה זו תגדיל את הסמכות הכוללת של האתר שלך. כמו כן, זה יגרום לגוגל להיות מודע לעבודה הקשה שהשקעת בדירוג.

ציטוטים: ציטוט הוא פשוט רשימה של אתר העסק שלך (שם, כתובת ומספר טלפון) בספרייה מקוונת.
קישורים: קבלת קישורים נכנסים מאתרים איכותיים ואמינים כדי לשפר את הדפים שלך עבור מילות מפתח תחרותיות.

קבלת ביקורות טובות

ביקורות ממלאות תפקיד חשוב עבור לקוחות חדשים. מבקרים מגיעים לאתר שלך כי הם רואים תוכן רלוונטי לצרכים שלהם.

אנו נוסיף פונקציית ביקורות לאתר שלך. וזאת בכדי להקל על ההחלטות של הלקוחות שלך ובניית האמון שלהם במותג שלך.

מדידת התוצאות שלך בזמן

רק כאשר הפעילות המקומית שלך מנוטרת ומנתחת בזמן, תוכל לגלות את התוצאות של השירות קידום אתרים למנעולנים. מעקב קבוע שנבצע יאפשר להבין ולהבין היכן, אם בכלל, יש לבצע שינויים.

שיעורי המרות טובים יותר: קידום אתרים למנעולנים מקומי מוביל תנועה, מה שבתורו מגדיל את שיעורי ההמרה. קיום אתר עם דף נחיתה טוב מבטיח החזר המרות יעיל.

עלויות פרסום נמוכות יותר: השקעה ב-SEO מקומי פירושה חיסכון בהפעלת מסעות פרסום עתירי מודעה. אנו מקדמים את העסק שלך למיקומים הגבוהים ביותר במפות של גוגל.

קידום אתרים למנעולנים

קידום אתרים למנעולנים על פי מיקום

הגדלת תנועה: הדבר החשוב ביותר עבור כל עסק שבוחר לשווק את האתר שלו הוא תנועה. SEO מקומי יכול להגביר את התנועה שלך. כאשר אנו ממקדים עבורך לידים מקומיים, אנו מזמין אותם לאתר האינטרנט שלך. כמו כן, אם המספר הזה ימשיך להגיע לשיא, התנועה לאתר תמשיך לגדול.

שיעורי המרות טובים יותר: קידום אתרים למנעולנים מקומי מוביל תנועה, מה שבתורו מגדיל את שיעורי ההמרה. קיום אתר עם דף נחיתה טוב מבטיח החזר המרות יעיל.

עלויות פרסום נמוכות יותר: השקעה ב-SEO מקומי פירושה חיסכון בהפעלת מסעות פרסום עתירי מודעה. אנו מקדמים את העסק שלך למיקומים הגבוהים ביותר במפות של גוגל.

רוצה שנעזור לקדם אותך?
השאר לנו את הפרטים שלך ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אלייך לפני שתספיק למצמץ
כתבות נוספות
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?