אתרי ספורט בישראל

במהלך השנים האחרונות ומאז תחילת עידן הסמארטפונים חלה עלייה בכמות של אתרי ספורט ישראלים. במאמר זה מאת קבוצת מאמרי האורחים שלנו נסקר את אתרי הספורט המובילים והפופולריים ביותר בישראל.

אתרי ספורט - אתר One

אתר וואן (one) הוקם בשנת 1999 ע"י גיל מנקין ואודי מילנר. תחילה, האתר סיקר את תוכנית הספורט הפופולרית דאז, הדקה ה91 שסיקרה את ליגת העל בכדורגל.

בתחילת המילניום הנוכחי אתרי ספורט רבים חדלו מלהתקיים וזאת לאור התחרות הרבה בתחום. אולם, חברת טלעד השקיעה כספים רבים לצורך הפיכת האתר למותג מוביל בתחום. זאת ועוד, בשנת 2007 "ידיעות אחרונות" הפכה לבעלת השליטה באתר לאחר רכישה של מרבית המניות.

האתר ידוע בסיקוריו של ענפי ספורט מגוונים ובעיקר בתחום הכדורגל והכדורסל. יתר על כן, אתר וואן נותן במה לשחקני ומאמני כדורגל רבים לשעבר בכתיבת טורים אישיים.

בשנת 2009 הועלתה תוכנית הרדיו של אתר וואן, ובשנת 2011 עלה לאוויר ערוץ וואן בטלוויזיה. במהלך השנים כוחו של הערוץ גדל עם רכישת הזכויות של ליגות הכדורגל האיטלקית והספרדית.

אתרי ספורט - אתר ספורט 5

אתר ספורט 5 הוא אתר הספורט המוביל בתחום וזאת על פי נתוני "SimilarWeb". ערוץ הספורט עלה לאוויר בשנת 1990, ואילו אתר האינטרנט התווסף לאחר כמה שנים.

האתר ידוע בסיקוריו של ענפי ספורט נרחבים ופחות "מיינסטרים" כגון, ענפי ספורט אולימפיים, טניס, ועוד. וזאת לצד סיקור של ענפי הספורט הפופולריים כדורגל וכדורסל כדומה לאתרי ספורט נוספים.

באתר ניתן למצוא טורים אישיים של שדרני ופרשני הערוץ, כגון שלמה שרף, אבי מלר, נדב יעקבי ועוד. כמו כן, האתר ידוע בהתמקדות שלו בליגת האלופות בכדורגל, בליגת הNBA האמריקאית ובליגות העל בכדורגל וכדורסל בישראל. האתר עובד בשיתוף פעולה עם mako 12 כששני האתרים מפרסמים מאמרים אחד של השני בהתאמה.

אתר ספורט 1

ערוץ ואתר ספורט 1 הוקם על ידי חברת צ'רלטון. זאת לאחר שהחברה הצליחה לקבל לידיה את זכויות השידור של ליגת הפריימר ליג האנגלית הפופולרית.

במהלך השנים רכשה החברה את זכויות השידור של ליגת העל הישראלית וביססה את מעמדה הגבוה. האתר ידוע בשיתוף של קטעי וידאו ותקצירים של כל ענפי הספורט שתחת הזכויות של הערוץ. כמו כן, בלוח תוצאות בלייב, ובנוסף במגזין ספורט עם מאמרים מעניינים בתחומי הספורט השונים.

השאירו לנו את הפרטים שלכם ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אליכם לפני שתספיקו למצמץ
כתבות נוספות
שתף אותנו בחוויתך
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?