מייל צ'ימפ - מדריך למתחילים

מייל צ'ימפ היא אחת מתוכנות שיווק הדוא"ל המפורסמות והמשומשות בעולם. Mailchimp, שהוקמה בשנת 2001 על ידי בן צ'סטנאט ודן קורציוס, מונה כעת למעלה מ -20 מיליון משתמשים ושוויה מוערך בכ-4.2 מיליארד דולר. להלן מספר סיבות מדוע הכלי הפך במהרה לכל כך פופולרי עבור בעלי עסקים ואתרים שונים:

  • הכלי קל לשימוש
  • יש לו את כל התכונות הדרושות
  • הוא אמין ומאובטח
  • גרסת הבייסיק שלו היא חינמית
  • הוא פותח על ידי חברה גדולה ומבוססת.
מייל צ'ימפ - כלי שליחת אימיילים

מה זה מייל צ'ימפ

מייל צ'ימפ היא חברת שיווק בדואר אלקטרוני שהוקמה על ידי בן צ'סטנאט ודן קורציוס בשנת 2001. בתחילה זה היה רק פרויקט צדדי שנועד לסייע ללקוחות סוכנות עיצוב האתרים של בן ודן לבנות רשימות דוא"ל, והוא נותר כזה בשש השנים הראשונות לקיומו, והכניס רק כמה אלפי דולרים בחודש. 

בשנת 2007 שני השותפים הבינו שליבם כבר לא בעסקי העיצוב אתרים, והחליטו להתמקד במייל צ'ימפ במשרה מלאה. הם לא הביאו שום השקעה חיצונית ומימנו את בניית העסק באמצעות השקעה מחדש של הרווחים בעשו בה. מאז, Mailchimp הפכה לאחת מתוכנות שיווק הדוא"ל הפופולריות והידועות ביותר. וזאת עם שינויים נוספים שנעשו לאחרונה שהפכו אותה לפלטפורמת שיווק מלאה. על פי המגזין פורבס, בשנת 2018 היו לה 20 מיליון משתמשים, החברה הכניסה מעל 600 מיליון דולר והוערכה ב-4.2 מיליארד דולר. מייסדיה נותרו מחויבים לעסק ואין להם כוונה למכור אותה מה שמראה על האמון הרבה שיש להם בה.

מייל צ'ימפ - הפצת מיילים

יתרונות וחסרונות של מייל צ'ימפ

היתרונות של מייל צ'ימפ

סטארט-אפ חדש תמיד מהווה סיכון מכיוון שהוא עלול ליפול בכל רגע נתון. כמו כן, יש מושג שנקרא אפקט הלינדי. זוהי תיאוריה שטוענת שתוחלת החיים העתידית של דבר שאינו מתכלה הינה פרופורציונאלית לגילו הנוכחי. כך, למשל, אם חברה הייתה פעילה שנה אחת, אתה יכול לצפות שהיא תעסוק עוד שנה נוספת. אך, אם חברה עסקה כ-20 שנים כמו Mailchimp, אתה יכול לצפות שהיא תישאר בעיניינים במשך כ-20 שנים נוספות. זאת ועוד, מפתחי החברה הספיקו לעבוד על ממשק המשתמש באופן גורף, והוספו הרבה תכונות נחוצות. גרסת הבייסיק היא חינמית, ועלות דמי מנוי חודשיים היא 30 דולרים. עם זאת, עם במייל צ'ימפ אינך צריך לשלם כלל עד לשליחת 2,000 אימיילים בו זמנית. ובשלב הזה אתה ככל הנראה תרוויח מספיק כסף בכדי להצדיק את הוצאות השדרוג לגרסת הפרימיום.

החסרונות

קהל היעד של מייל צ'ימפ הוא כל מי שרוצה לבנות רשימת תפוצה של דואר אלקטרוני. בין אם אתה בעל אתר פרטי או אתר עם מסחר אלקטרוני, החברה תענה על צרכייך. יתר על כן, שירות קהל יעד כה גדול יכול להיות פיתרון לא רע, אך זה לא בהכרח הפיתרון הטוב ביותר לסוג העסק שלך. לצורך העניין, אם אתה בעל עסק קטן שזקוק רק לפונקציונליות הבסיסית ביותר של שיווק באימיילים. אז, מוצר כמו MoonMail עשוי להיות אופציה טובה יותר עבורך.
צריכים עזרה עם מייל צ'ימפ או עם שיווק דיגיטלי לעסק שלכם?

השאירו לנו את הפרטים שלכם ואחד מצוות המומחים שלנו יפנה אליכם לפני שתספיקו למצמץ
כתבות נוספות
שתף אותנו בחוויתך
5
שיווק דיגיטלי פופאפ
רוצה לדעת איך נהפוך את העסק שלך למותג מנצח?